Продавець «Зварювальник» розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1146 відгуків
+380 (50) 400-62-31
+380 (67) 301-78-85
ЗВАРЮВАЛЬНИК
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Для умов, термінів доставки, повернення коштів або обміну товарів зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном: +380504006231 (номер телефону вказано на сторінці сайту "Контакти"), +380673017885 (номер телефону вказано на сторінці сайту "Контакти"). Або на e-mail: uptbor1@@gmail.com Обмін товару належної якості провадиться: - якщо він не використовувався; - якщо збережено його товарний вигляд. Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може: 1. купити будь-який інший товар, 2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж. Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з ціни на товар у день купівлі, гроші повертаються на банківську картку покупця протягом 2 днів після отримання продавцем повернутого товару. Причини, через які товар не змінюється або гроші не повертаються: 1. з дня купівлі товару, що не має недоліків, минуло понад два тижні; 2. товар, який має істотних недоліків, але не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця; 3. відсутність документа, що підтверджує купівлю товару (це може бути чек, накладна, квитанція про проведення післяплати), гарантійного талона або повної комплектації товару. У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання перебирає Інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, зворотне відправлення оплачує покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner